Reserwacja
Rezerwacja
Zarezerwuj u nas swoją aktywność
Znajdź odpowiedzi
Najczęściej zadawane pytania
Czy rezerwacja online jest potwierdzana natychmiastowo?
Po wypełnieniu formularza otrzymasz automatyczne potwierdzenie jego wpłynięcia. Następnie nasz zespół zweryfikuje termin i prześle ostateczne potwierdzenie wraz z danymi do płatności.
Czy muszę wpłacić zadatek, aby zabezpieczyć rezerwację?
Tak, w przypadku urodzin oraz warsztatów grupowych zazwyczaj wymagany jest bezzwrotny zadatek w celu zablokowania terminu.
Czy mogę zmienić termin rezerwacji po jej potwierdzeniu?
Zmiany są możliwe do 7 dni przed wydarzeniem, w zależności od naszej dostępności. Prosimy o jak najszybszy kontakt w przypadku konieczności zmiany terminu.
Jak mogę opłacić pozostałą kwotę za wizytę grupową?
Pozostałą kwotę można wpłacić przelewem przed wizytą lub, w niektórych przypadkach, kartą/gotówką na miejscu w dniu wydarzenia.
Jakie informacje muszę podać w formularzu rezerwacyjnym?
Potrzebujemy daty, liczby uczestników, wieku dzieci, wybranego programu oraz danych kontaktowych do osoby odpowiedzialnej za rezerwację.
Czy możliwe jest dokonanie rezerwacji "na ostatnią chwilę"?
W przypadku zajęć indywidualnych (jak weekendowe kucyki) jest to czasem możliwe. W przypadku warsztatów i imprez zazwyczaj wymagamy co najmniej 3-5 dni wyprzedzenia.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?


